Monday 11 June 2012

The day when I realize it....

SAKIT...

itu yang aku rasa hari ini...dan sekali lagi kesakitan itu datang..
aku tau...x manis aku dedah perasaan sakit 2 d sini...tapi aku rasa ingin meluah..kepada yang sudi membaca
Aku tau aku bukan sapa2... tapi aku dah cuba sedaya upaya untuk menjadi lebih baik..tapi apa yang aku dapat
hanya sakit....

SABAR...

Ya sabar itu adalah nikmat..jika kau dapat bersabar dengan ujianmu..tapi...kadang syaitan
berjaya membisikkan sesuatu..kepadaku...tapi kan mujurlah aku sedar...

CINTA...

ya cinta yang buat aku sakit..sabar ....

BALASAn..

Kadang2 aku harap ALlah akan membalas semua yg mereka buat padaku..biar mereka rasa apa yg aku raaaaasa... aku bukan lah yang baik sangat untuk mendoakan kebahagiannya.. Tapi biarla mereka akan pernah merasa kesakitan yang ku hadapi ...

=(  aku rasa macam dunia ni gelap jer..

No comments:

Post a Comment