Monday 21 January 2013

KENAPA AKU RASA BLOG AKU TAK BOLEH BLAH

Malam ni aku kena jemput lagi makan kat ex rumah aku dulu.. hehe kawan aku buat bihun goreng,...jadi aku apa lagi dah jemput xkan nak tolak...hehhee.. pastu da kek pisang lagi  nyum...

xtlly aku update blog aku ni bukan apa.. tadi kawan wassap aku tanya sal blog .. hahaha..ntah last bila aku update blog ni..

aku nak masuk tdo ni... jadi aku try la buka sekejap..lupa pula pasword...hahaha... last2 login try macam2 pasword ahernya boleh lah juga log in.

pastu aku view la blog aku yang tak boleh blah ni...  eh... buruknya blog aku ni...part yang aku tak tahan tu..picture aku...2..aish..rasa nak tuka ..tapi macam malas pula nak edit template... SABA jelah tengok gmbar aku yang tak berapa cute tu hehehe...

BTW .. nak update pasal MCD la...sebenarnya dah boikot mcd ni..tahan2 jer nak makan..rasa macam nak tegugat ja iman..sekali dengar ada kawan bagitau... mcd kat malaysia..dia tak salur kan ke yahudi... BETUL ke??? okay jom kita sama2 surf!! x nak stat makan selagi x sahih cerita... 

Alaaa... x jumpa...nanti kalau saya rajin saya akan cari lagi.dengan fakta2 yang boleh diguna pakai dan sahih...

p/s : nantikan update blog selepas ni..pasal DAH BOLEH MAKAN MCD KE?  .. abaikan picture aku yang cute tu ok!!

Nyte guys!!

No comments:

Post a Comment