Monday 4 February 2013

PSY datang ke MALAYSIA .. APA KATA SAYA???


salam salam helo... hehe.. x jawab salam bedosa...bagi salam tu sunat... hehhee

tengah buat apa tu..buat apa lagikan ...baca blog Ai la kan.. hehe..

harini banyak baca dalam status PSY datang Malaysia.. hehe..mulalah alim ulama dan pakar2 politik tak bertauliah akan keluar memberikan pendapatnya... then ..sama lah macam saya... saya tak nak masuk politik..tapi saya nak jadi ustazah hari ni... hehhee

PENDAPAT SAYA La kan... (  macam x pasti je ayat tu)

Mula2 rasa menyampah jua lah kan dengan PM kita tukan daripada dia bayar PSY tu perfom kat malaysia..bagus dia bagi aku duit kan...ini ayat famous lah  ni... haha.. tapi kan PM kita dah bagi BRIM.. itulah rakyat Malaysia dibagi nak lagi nak lagi..hehhee.. tamak..nafsu x pernah puas..hehehe.. sedarkah kita?????? yang ni u pikir sendiri..

kalau tengok dari segi agama memang tak patut lah PM kita panggil PSY ajaklah alim ulama datang cni...maher zain ke... hehe..tapi kita penah ke pikir Maher zain dah 2 kali datang Malaysia... kita jer tak nak berabis nak pergi... hmmm... kalau kita tengok dari segi positif.. sebenarnya ini dugaan buat umat islam kat Malaysia.. nak uji sejauh mana iman kita... Kalau pergi maksdnya kita menyokong lah apa yang PM kita tu buat.. so apakata ambil keputusan jangan pergi..buat boikot ke???? macam uols buat boikot MCD... wajarkan... menunjukkan Umat islam di Malaysia masih ada iman..

Jadi itu kata saya... kata awak pula.. hehehe. ( jap lagi kawan2 sebangsa aku marah sebab kemelayuan sangat)...hehe

Ok bye..

P/s : xde entry untuk BOLEH KE MAKAN MCD?.. sebab malias nak tulis full entry dengan hujah sekalian.. hehehe.. tapi hasil surfing dan iman didada..masih  setia. boikot MCD... Moga ALlah mudahkn urusan kita didunia dan akhirat.... AMIN..

No comments:

Post a Comment