Thursday 29 August 2013

BANTUAN MENYIAPKAN TUGASAN/ ASSIGNMENT

Salam, hello, hi

Okay oleh kerana harini saya baik hati, saya nak tolong buatkan assignment kepada yang tak sempat-sempat macam gambar di bawah ni kan kan..


Ok tengok pada tajuk tu disini saya ingin menawarkan perkhidmatan menyiapkan tugasan kepada pelajar-pelajar universiti ataupun kolej.

Saya nak ringkaskan kat sini , saya berpengalaman membuat beberapa tugasan dari berlainan universiti. Tugasan yang diberikan adalah berlainanan bergantung kepada kos yang diambil oleh mereka.
Tetapi perkhidmatan ini hanya dijalankan melalui mulut ke mulut sahaja, kerana sebelum ini saya bekerja. Oleh kerana pada masa ini saya sudah tidak bekerja maka saya mengambil keputusan untuk membuka tawaran perkhidmatan ini kepada pelajar di luar sana.
Nak bagi details tentang diri saya supaya korang percaya;

·         Norainie Mohamad Talip
·         Ex student UMS
·         Pelajar Jurusan Kewangan Islam
·         Berpengalaman menyiapkan pelbagai tugasan
·         Boleh buat tugasan dalam bahasa inggeris atau bahasa Melayu

Okay tentang bayaran kita boleh bincang..saya tak ambil banyak sangat. Boleh negotiate.
Kalau tuan puan encik cik kat luar sana takde masa nak buat assignment boleh lah pass kat saya ..
Kalau boleh paling lewat pun 10 hari sebelum tarikh assignment dihantar.lagi awal lagi bagus.
Last sekali cara nak hubungi saya?


Boleh sent ke email saya : anne_lakushu86@yahoo.com

Papahal saya akan reply email. Jangan risau saya selalu cek email. 

And please please no spam.. Thanks..  =)

No comments:

Post a Comment