Thursday 4 July 2013

WHATAPPS, WECHAT, FACEBOOK, TWITTER , INSTAGRAM & KEEK...

Salam Bro wasap2x..

lama tak update blog yang mmg sedia sunyi sepi belaka.. tiba2 aku rasa nak update pula..tapi tak tau entry apa.. soryy ah geng cakap malaya... atleast kalau peminat aku baca dia pahamlah... ok nak start relate dengan tajuk.. hehehe amacam tajuk mencabar tak? mencabar kan kan kan... hehehhee..

weii geng nanti aku blogwalking k.. lama x jalan bz memanjang kalah surirumahtangga yang asyik layan sinetron sampai lupa masak macam mak aku.. hehehe melalut..sori...

Akukan kalau buat karangan aku tak suka ada pendahuluan, isi then kesimpulan. kalau boleh aku nak simpan semua dalam satu perenggan.. hehe . adakah anda paham maksudku.. hehe. jika paham anda seorang yg genius ..kalau x mmg jenis yang lambat pickup.. ok dah panjang menulis tak masuk tajuk lagi..



Alkisahnya begini pasal whatapps ni kan... aku ada satu grup dengan exsecondary school aku dulu2... hehe.. dijadikan cerita satu malam ni kami dapat satu berita yang kawan kami ni akan bertunang tidak lama lagi..dan dijadikan cerita siapakah gerangan tunangnya adalah dikalangan classsmate woow!! imperesive !! so kami sebagai mamarazzi dengan tidak bergajinya menjalankan tanggungjawab untuk mencari jawapan.. akhirnya kami mendapatkan jawapan. sekian.. heehe. itulah kegunaan watapps yang sangat berguna... aku malas nak xplain panjang2.. korang trylah buat group sendiri..then u can feel it when u connected with people yang mcm2 perangai.. hahhaa..



Itu hal whatapps kat wechat pulak kita bole walky talky.. kalau sepisis yang malas menaip tu memang  sesuai sangatlah.. kadang2 kan dengan wechat dan whatapps akan membantu kita release tension kadang2 jadi therapy.. kira macam dunia social yang privacy ckit n free opkoz..



Facebook pula ramai yang guna.. aku pun ada grup juga kat sini bagi kwn2 tercinta aku yang takde smartphone.. jadi kalau nak isu semasa log in je facebook..ok guyzz??? x yah tengok berita.. hehehe..



Kalau yang nak trip2 comel pulak..install INSTAGRAM kat smartphone korang.. ha.. lepastu nak begambar macamanapun ambillah.. hehehe.. xde sapa nak larang tapi ramai yang menyampah diam2.. hahha.. biasalah jeles .tp korang jangan lah over sangat mentang2 cantik... hari2 dalam home muka u oll je.. agak2lah.. eh eh.. macam lain pula ni.. hehehe.. ok jangan terasa k.. ..




HA.. sapa yang minat nak jadi artiz..tapi tak berkesempatan try install keek.. ha engkau buatlah video bebanyak.. hehe tapi biasanya keek orang2 biasa macam kita ni orang x tengok. then tak ramai orang biasa buat keek. saya suka sangat tengok keek anak tomok BIASAA DIA Nee. comel sesangat..  n banyak sangat lah.. hehehe...

ok tu jelah sebenarnya aku ni cari ilham menulis utk assigment aku ni..risau sabtu ni dah kena hantar 3 assigment..

k bye.


No comments:

Post a Comment