Wednesday 25 April 2012

Bahagianya jadi perasan... Yang Mendengar tak Tertahan...

' comel ka aku...ada orang cakap aku comel'.....

yg mendengar tak tau nak cakap apa...kalo comel pun x payah la tanya orang kita ni comel k tak...

yekan??? kalau dia tanya sekali xper ini berkali2.. tidak ke rasa menyampahnya..hehhee

Actually aku selalu juga buat begini..comelnyer aku....hahha....apa yg aku rasa aku bahagia walopun aku nmpk perasan la sesangat...


mst yang dengar mst rasa menyampah...tpi bukan aku perasan sebenar nya..aku taula aku x comel..aku sajer jer nak sakitkan hati orang yg mendengar supaya nmpk meriah...hehe..kalo xde orang perasan kan x best...smua perasan bagus, skema..boringla kan...hehe

aku terasa nak tulis entry begini sebab aku ada bc status dalam fb..ada org cakap dia handsome..aku yg x berapa nak kenal rasa mcm...e perasannye mamat ne.. x yah la orang post kat fb walopun betul ada orang puji dia handsome....kita x tau samaada orang puji kita ikhlas k x...hmmmm.... lagipun apa yg cantikk 2 semua datang dari Allah.swt..jadi kita kena selalu la berterima kasih dengan dia.....hehe ayat akukan mcm aku bagus sangat...

lastly..aku doakan korang bhagia dengan sikap keperasanan kita..hehehe....pedulila apa orang cakap yg pntg kita bahagia...sakit telinga dorang x tahan pun bukan ada kurang duit dorang ...hehehehe....

-NorainieAngelo-

No comments:

Post a Comment