Tuesday 17 April 2012

Tahun 2012

Tahun ini adalah tahu harapan dan tahun penyelesaian bgku...harap tahun ini akan berlalu dengan riang...walaupun aku diduga...dengan bermacam-macam dugaan.. Tapi aku tahu Allah itu maha adil dan setiap yang berlaku pasti da hikmahnya..yg penting aku mst bertahan dan terus bertahan ..agar semua yang ku impikan tercapai tahun ini... dan biarla tahun ini meninggalkan kenangan  manis dalam hidupku...

Kenangan Manis???

entah aku pun x tahu apa yang aku paling ingin dalam hidupku... tp aku ada demand dalam diri yang perlu aku penuhi...sama seperti setiap insan tau manusia2 di luar sana....

Apa2 yang Allah Swt rancang utk aku, aku akan cuba terima seadanya..dan redha dengan apa yang pernah berlaku..dengan aku..walaupun pahit bagaimanapun...

YANG PENTING.... Aku sayang Allah SWT..sebab dia setia dengan aku dan tidak akan pernah meninggalkanku.. sayang mama ngan babah jua..dan adik beradikku yang comel2 cantik2 dan handsome...hehehehe.... (lain kali aku tunjukkan picture family yang aku cakap 2..)...

UTK HARI INI...

itu je...rehat dah habis..so aku kena sambung wat keja balik...

ADA MASA KITA JUMPA LAGI..

Salam pertama dari saya..- Norainie Angelo ^^,

No comments:

Post a Comment