Tuesday 17 April 2012

Kenapa Mst LuaH pErasaan Di FACEBOOK....

Tadi aku cakap nak wat kerja...tba2 aku da ilham nak wat entry pula...

Aku nak share something ngan u all semua... ttg facebook..sekarang semua orang tahu apa tu facebook...tapi aku bukan nak cakap pasal itu... Aku nak cakap sal tajuk kat atas..

tadi aku sembang2 ngan kawan lama aka bestfriend aku ya...kami sembang2 psl kenapa orang suka luah perasaan kat facebook..semua nak share...g makan psot, dimana post dan macam2 lagila.. tapi yang x leh terima 2...kes hina2 sindir2 pun dekat facebook..apakah jaddahnya...tau la facebook 2 mereka yang punya... tapi kes hina2 ni nampk macam childish... i tot bukan aku jak yang ada perasaaan begitu kot....

Tapi be matured itu lebih cool...gugurl x bole terlampau emosi....orang lelaki tgk x cantik...hehehehe....

dats all lah..x leh nak explain pnjg2 sangat..ada kerja...
sgt bz hari2...

Salam kedua dari saya...Norainie Angelo ^^,

2 comments: