Thursday 19 April 2012

YANG KU SUKA DAN SANGAT2 SUKA....

Kita kat dunia ni mmg ada yg kita suka dan tidak suka....tapi kali ni nak citer psl yang sy suker je...x nak citer yang benci taw x suka...

Apa yang paling aku suka apa eh ..kita stat dengan makanan dulu..aku suka mkn kat MCD... menu paling aku suka BIG n TASTY..

yg bole buat aku gemuk..skg ni mcm nak hari2 aku g sana..tpi kalau hari2 g sana maw pokai aku..hehe...yg paling teruknya nnt aku jadi mcm tong dram..entah2 tong dram g cantik dari aku....wakakakaka.....


lepas 2 aku suka...kereta...aku suka import car...maklumla nampk standard sapa x suka...ish2 x bagus riak...tapi apa2 pun aku mmg suka kereta ni....

 Sapa tau ni keta apa...malas aku nak mention kete apa....paham2 la korang..aku lama dah berminat dengan kereta ni...plan nak beli next year... InsyAllah kalau diizinkaNya... actually aku dah ada kete dah... tp mcm x puas hati..sebab selalu jer accident ....hmmmm....myb mmg ditakdirkan aku beli kete honda ni kot...hehehhee


Last sekali but not least.... ini aku punya dream..aku nak beli rumah.... tp x tau bila... harap2 la next year kan.... rumah idaman aku begini.... hehehe...


cantikkan..tapi aku nak mewah ckit..hmmm entah boleh dapat ka x..... itu jerla utk harini...nak sambung wat keja balik....hehehehe

salam ke empat dari saya Norainie Angelo ^^,

2 comments:

  1. ney, bli kan ku keta dpt? haha

    ReplyDelete
  2. hahaha.... dapat bh ...keta apa ko maw? ani angan2 ni my...hehehe

    ReplyDelete