Thursday 26 April 2012

JODOH DITANGAN TUHAN...

harini spoil tul mood aku... entahla aku rasa mcm nak bina hidup baru tanpa dibayangi kisah silam ...

iya past is past..ttp kerana past juga kita menjadi diri kita sendiri rite??

aku punya dunia
duniaku begini
ku punya mata
ku punya telinga

jangan anggap ku batu
yang tanpa perasaan
melihatmu dengannya 
aku panas


kat atas ni lirik lagu jodoh ditangan tuhan...saja aku nak post.. sebab aku ngah feeling dengar lagu ni...

yg aku suka lirik yang ni...

coba raba batinku
coba tatap mataku
melihatmu dengannya
ku cemburu

kenapa aku suka..opkoz la ada kena mengena dengan aku... kita bukan buta hati utk melihat orang yg kita sayang bersama orang lain...tapi cuba tabahkan hati...lama2 hati jadi batu.... orang lain nak masuk pun susah.... 

Tapi utk apa cemburu...buang masa jer...tpi kalau diraba hati....mst ada cemburunya.... mmg betulla kita manusia biasa..yg penuh dengan kesilapan.....

Salam... NorainieAngelo..

P/s : x caya lagu ni menyentuh perasaan ..cuba dengar...hehehe


No comments:

Post a Comment